Prekių pristatymas

Pristatymo būdai:

 

LP Express kurjeris, LP Express paštomatas, Lietuvos Paštas.

 

Pristatymo kaina:

 

Pristatymo kaina nurodyta pasirinkus pristatymo būdą.

 

Pristatymo terminai:

 

                     Prekes Pirkėjui Pardavėjas išsiunčia tokia tvarka: jei už užsakytas prekes mokėtina suma įskaitoma į Pardavėjo sąskaitą banke ar Paysera paskyrą nuo pirmadienio iki sekmadienio – tai prekės iš Pardavėjo sandėlio Lietuvoje išsiunčiamos kitą savaitę nuo trečiadienio iki penktadienio.

 

                    Preliminarus siuntų pristatymo terminas pagal Lietuvos pašto skelbiamą informaciją yra 3-5 darbo dienos, skaičiuojant nuo išsiuntimo dienos. Preliminarus LP Express siuntų pristatymas klientui pagal 

 

Siuntos atsiėmimas

Kaip atsiimti Lietuvos pašto siuntą?

 

 1.      Siųsdami siuntinį, mes pateikiame paštui Jūsų telefono numerį. Kai siunta pasieks Jūsų paštą, Jūs gausite SMS žinutę telefonu, su registracijos kodu, su šiuo kodu iš karto galėsite ją atsiimti.

 

 2.      Atsiimant prekes, būtina su savimi turėti ir Lietuvos pašto darbuotojui pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar naujo pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą).

 

 3.      Jei po 7 darbo dienų negavote siuntinio ar jo nėra pašte, susisiekite su mumis el.paštu proginislt@gmail.com ir mes padėsime Jums surasti pasimetusį siuntinį.

 

 4.      Užsakytas prekes būtina atsiimti ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų, kai Lietuvos paštas Jus informuoja apie gautą siuntinį. Kitu atveju, siunta bus grąžinta Proginis. Tokiu atveju, turėsite susimokėti už pašto išlaidas iš naujo, kad galėtume išsiųsti grąžintą siuntinį.